Neem contact op

Neem gemakkelijk contact met ons op via de widget rechtsonderin. Je kan zelf kiezen via welk kanaal je ons wil benaderen. 

Handige links

Messenger ons
Email ons

klantenservice@eleventravel.nl

Veelgestelde vragen

Ik wil een busreis boeken

Ja, de prijs is voor de heen- en terugreis (retourtje dus), tenzij anders vermeld. 

Het is niet mogelijk om een enkele reis te boeken, tenzij anders vermeld. Dit omdat wij jouw stoel de heen- en terugweg bezet moeten houden. Je kan wel een ticket boeken en alleen de heen of terugweg meereizen. Je kan vervolgens via jouw profiel aangeven of je heen of terug niet meereist, dan is dit ook zichtbaar op de passagierslijst en staan ze niet op jou te wachten.

Een combiticket bestaat uit een busticket én een entreeticket voor het evenement/festival.

Tot wanneer kan ik boeken?

Op onze website staan (georganiseerde) busreizen en losse opstapplaatsen. 

  1. Voor een (georganiseerde) busreis kan je boeken zo lang er plaatsen beschikbaar zijn in de bus. Je kan zelfs tijdens het evenement nog een boeking plaatsen voor de terugweg.

  2. Het is daarnaast ook mogelijk om een losse opstapplaats te boeken, dit kan doorgaans tot twee weken voor het evenement. Hierna starten wij met de planning en worden de losse opstapplaatsen uit het aanbod gehaald. Uiteindelijk komen alle opstapplaatsen in een (georganiseerde) busreis terecht en zijn er geen losse opstapplaatsen meer te boeken. Dus boek op tijd als je jouw favoriete opstapplaats wilt boeken. 

Wij hebben je adresgegevens nodig om een wettelijke overeenkomst te sluiten. Wij gaan zorgvuldig met deze gegevens om, de gegevens zijn afgeschermd conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Tevens moeten wij je in dringende gevallen kunnen bereiken (denk aan een late wijziging, annuleringen en andere belangrijke updates).

Bij losse opstapplaatsen worden geschatte vertrektijden getoond (in de prijstabel), deze tijden zijn gebaseerd op een rechtstreekse verbinding van de betreffende opstapplaats naar het evenement met een bus. Echter heeft een busreis meestal meerdere opstapplaatsen, hierdoor wordt de reistijd langer. Daarom staat er dat deze tijd tot 60 min kan afwijken. Dit kan je dus aanhouden als richtlijn, er kunnen geen rechten aan ontleend worden.

De uiteindelijke vertrektijd wordt zichtbaar via een busreis pagina, dit is doorgaans 48u voor vertrek definitief. Je kan deze informatie volgen via jouw profiel, dit wordt zichtbaar zodra je bent ingedeeld in een busreis. Heb je geboekt voor een busreis dan zie je dit meteen in jouw profiel staan. 

Wij streven ernaar om de busreis (lees: geboekte opstapplaats) altijd door te laten gaan. Echter zijn wij wel gebonden aan voldoende boekingen binnen een bepaalde regio. Wij kunnen bijvoorbeeld geen bus laten rijden voor 10 personen tegen de prijs die op onze website staat. Hiervoor zijn doorgaans zo’n 25 tot 35 personen nodig. 

Uiteraard doen wij altijd ons best een busreis door te laten gaan. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busjes, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit in overleg en is niets verplicht. Mocht er geen geschikte optie zijn, dan moeten we helaas jouw boeking annuleren en krijg je natuurlijk je geld terug.

Uiteraard doen wij altijd ons best een busreis door te laten gaan. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busjes, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit altijd in overleg en niets is verplicht. Mocht er geen geschikte optie zijn, dan krijg je natuurlijk je geld terug. Wij informeren je hier doorgaans 8 dagen voor vertrek over.

Uiteraard doen wij altijd ons best een busreis door te laten gaan. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busjes, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit altijd in overleg. Mocht er geen geschikte optie zijn, dan krijg je natuurlijk je geld terug.

Wij streven ernaar om uiterlijk 11 dagen voor vertrek te laten weten als jouw busreis (mogelijk) niet door kan gaan. Dit kunnen wij helaas niet eerder doen, omdat heel veel gasten last minute boeken. Dit betekent dat wij in de laatste weken nog zoveel boekingen binnenkrijgen dat een busreis 14 dagen van tevoren niet door kan gaan, maar twee dagen later wel. Mochten wij toch zien dat er weinig perspectief is, dan zullen we je eerder informeren. Wij zullen jou hier altijd persoonlijk voor contacten via de digitale kanalen zoals e-mail en/of Whatsapp.

Om deze vraag goed te kunnen antwoorden zijn er een paar verschillen.

  1. Als je samen in één boeking hebt geboekt dan zit je sowieso bij elkaar in de bus.

  2. Heb je allemaal apart geboekt voor een georganiseerde busreis, dan is de kans ook vrij zeker dat je bij elkaar in de bus zit.

  3. Heb je apart geboekt voor een losse opstapplaats, dan is het mogelijk dat je niet bij elkaar in de bus komt.

Dikke tip: Wil je 100% zeker bij elkaar in de bus zitten, boek dan samen in één boeking voor dezelfde opstapplaats en/of in dezelfde georganiseerde busreis.

Bij een open busreis kan iedereen een boeking plaatsen en bij een besloten busreis kan je alleen met een toegangscode boeken. Een besloten busreis is op verzoek van de organisator, in de meeste gevallen is deze busreis dan alleen bedoeld voor hun eigen groep. Het is alleen mogelijk een besloten busreis te organiseren als je zelf een hele bus kunt vullen. 

Wil je toch graag mee met een besloten busreis? Vraag dan (indien mogelijk) de organisator of er plaats vrij is, je ontvangt dan van hem / haar de toegangscode. Ken je de organisator niet dan kan je ook onze klantenservice contacten en dan kunnen wij contact leggen met de organisator. 

Wij hebben per event een aanbod van (georganiseerde) busreizen en losse opstapplaatsen. De busreizen die online staan worden vaak georganiseerd door andere partygangers. Ook wij zelf zetten routes online, dit gebeurt op basis van de losse opstapplaatsen die worden geboekt. 

Je kan dus zelf kiezen waarvoor je boekt. Staat jouw gewenste opstapplaats al in een van de bussen die online staan, dan adviseren we om daar direct te boeken. Uiteindelijk worden namelijk alle losse opstapplaatsen ingedeeld in een route. Wij hanteren hier doorgaans een minimum van 7 personen per opstapplaats en is afhankelijk van de mogelijkheden.

Meer info over het doorgaan van een opstapplaats vind je ook in deze FAQ. Wil je zelf een busreis organiseren dan kun je hier een aanvraag voor doen je via het organiseren pagina.

Uit alle boekingen met losse opstapplaatsen gaan wij routes plannen. Wij hanteren een vuistregel van vier opstapplaatsen die redelijkerwijs op de route liggen. Wij maken dus geen enorme omwegen. Uitzonderingen daargelaten, in sommige gevallen kan het planning technisch niet anders of zijn er meer opstapplaatsen nodig om de busreis door te laten gaan.

Wij doen in ieder geval ons uiterste best om zo min mogelijk te annuleren. Mocht het toch niet haalbaar zijn dan krijg je doorgaans eerst een alternatieve opstapplaats aangeboden. Mocht er echt geen optie zijn dan zal er worden geannuleerd en krijg je je geld terug. Wij nemen hiervoor altijd persoonlijk contact op.

Indien jouw gewenste opstapplaats er niet tussen staat kun je deze hier aanvragen. Je dient wel met minimaal 7 personen te zijn voor het aanvragen van een losse opstapplaats. Ben je met minder als 7 personen, neem dan contact met ons op via de klantenservice.

Je zou in alle gevallen een bevestigingsmail moeten ontvangen. Wellicht is de mail in je spam beland? Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

In sommige gevallen kunnen wij een bus nog vergroten. Neem hiervoor contact met ons op via onze klantenservice.

Ik heb een vraag over mijn boeking

Nee, je ontvangt geen digitaal of fysiek busticket van ons. Er vindt bij het instappen een controle plaats op naam middels een passagierslijst. Het kan zijn dat je je moet legitimeren in de bus, dus zorg dat je altijd een legitimatiebewijs bij hebt (ID, Rijbewijs, Paspoort).

Ja, het is mogelijk om je boeking over te dragen aan een ander persoon. Deze persoon dient wel een account op onze website te hebben. Hier kan men een account aanmaken. Het overdragen van een account kan alleen door een medewerker van Eleven Travel worden uitgevoerd. Je kunt via onze klantenservice hiervoor een verzoek indienen.

Het is mogelijk om je busticket te verkopen, echter niet via ons platform. Je dient dit onderling af te stemmen en je kunt dan bij ons een verzoek doen om de boeking over te zetten naar een ander account of simpelweg bij het personaliseren de persoonlijke en contactgegevens te wijzigen naar de nieuwe boeker (hierbij blijft de boeking dus op naam van de originele boeker, maar zal de nieuwe naam op de passagierslijst staan).

Je boeking kun je via je account annuleren. Houdt hierbij wel rekening met onze annuleringsvoorwaarden

Ja, het is mogelijk om een enkele busticket te annuleren. Helaas is het (nog) niet mogelijk om dit in jouw account te doen en dient dit dus door een medewerker van Eleven Travel gedaan te worden. Je kunt hiervoor een verzoek indienen via onze klantenservice.

Helaas is het binnen ons systeem niet mogelijk om een boeking te wijzigen naar een andere dag. Als je een verkeerde boeking hebt geplaatst volg je onderstaande stappen:

  1. Plaats een nieuwe boeking voor het juiste evenement/dag.

  2. Geef via onze klantenservice aan dat je een verkeerde boeking hebt gedaan en geef daarbij je oude en nieuwe ordernummer door. Indien wij kunnen verifiëren dat je inderdaad een nieuwe boeking hebt geplaatst, zullen wij de oude boeking kosteloos annuleren.

Ja, het is mogelijk om je opstapplaats te wijzigen, mits deze reeds in een route zit. Dit dient te gebeuren door een medewerker van Eleven Travel. Je kunt hiervoor een verzoek indienen via onze klantenservice.

Ik heb een vraag over mijn busreis

Wij weten uiterlijk 12 uur voor een evenement of een bus blijft staan. Dit hangt namelijk af van een aantal factoren, zoals:

  1. Wellicht zit de stalling van de vervoerder in de buurt, dan is de kans groot dat de bus teruggaat naar de stalling

  2. Het kan zijn dat de vervoerder tussen de heen en terugreis nog een andere rit verzorgd. In dit geval zal de bus dus ook niet blijven staan.

Bij de reisinformatie op onze website bij de desbetreffende bus kun je uiterlijk 12 uur van tevoren zien of jouw bus blijft staan en/of spullen achtergelaten kunnen worden in de bus.

  1. Kan ik mijn spullen in de bus laten liggen?

Het is vaak mogelijk om je spullen in de bus te laten liggen, echter kunnen we dit helaas niet garanderen. Het kan zo maar zijn dat de bus nog een andere rit moet rijden of dat een andere bus je komt ophalen.

Wij laten uiterlijk 12 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om je spullen te laten liggen. Je vindt deze informatie in jouw profiel. Het laten liggen van je spullen is altijd op eigen risico, wij zijn niet aansprakelijk voor schade of verlies van of aan eigendommen.

Het is mogelijk om alleen de heen- of terugweg mee te reizen, echter is het (doorgaans) niet mogelijk om een enkele reis te boeken. Dit omdat wij een stoel zowel de heen- als terugweg moeten reserveren.

Mocht je de heen- of terugweg niet met ons meereizen, geef dit dan even door via jouw profiel op de website. Alleen de hoofdboeker kan dit doen. Dit wordt dan ook zichtbaar op de passagierslijst, waardoor de busleider niet op jou staat te wachten.

Je mag het ook altijd nog even doorgeven aan de busleider.

Uiterlijk 48 uur voor vertrek ontvang je een e-mail met laatste informatie, hierin staat ook het telefoonnummer van de busleider.

In al onze bussen is het toegestaan om een eigen drankje mee te nemen, met uitzondering van onze partybussen. Hier is eigen drank niet toegestaan. LET OP! Glas is nooit gestaan, neem dus altijd blik of plastic mee. Glas kan dus worden geweigerd tijdens het instappen. Eten is ook toegestaan, echter vermijden we liever chips en dergelijk i.v.m. de rotzooi die het vaak geeft.

Ruim altijd je eigen rommel op, er hangen altijd witte zakjes aan de stoelen, maak hier gebruik van. Zijn deze er niet vraag ze dan even bij de chauffeur.

Wij laten uiterlijk 12 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om eigen drank mee te nemen. Je vindt deze informatie in jouw profiel.

n de meeste bussen is een toilet aan boord, uitzonderingen daargelaten (denk aan kleine busjes en sommige partybussen). Ook kan het zijn dat op korte ritjes de toiletten gesloten blijven. Wij laten uiterlijk 12 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of er een toilet aan boord is. Je vindt deze informatie via jouw profiel.

Let op: Het toilet is alleen bedoeld is voor minimaal gebruik. Enkel plasjes op het toilet, en geen nummer 2.. 💩. Gooi ook geen wc-papier of doekjes in de wc! Er zit vaak een speciaal prullenbakje naast.

Wij streven ernaar om de busreis altijd door te laten gaan. Helaas zijn wij wel gebonden aan voldoende boekingen. Wij kunnen bijvoorbeeld geen bus laten rijden voor 7 personen, tegen de prijs die wij aanbieden op onze website. Onze vraagprijs is namelijk afgestemd op een goed gevulde bus. Helaas weten we dat veel bezoekers pas laat een boeking plaatsen. Een busreis die drie weken van tevoren op 7 personen staat kan een week later vol zijn!

Mochten er echt te weinig boekingen zijn dan doen we uiteraard altijd ons best om toch vervoer mogelijk te maken. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busje, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit in overleg. Mocht er echt geen geschikte optie zijn, dan krijg je natuurlijk je geld terug.

Het is altijd toegestaan om eigen muziek mee te nemen! Wij laten uiterlijk 12 uur voor aanvang van de busreis op de website weten op welke manier je muziek kan afspelen (wij streven altijd naar bussen met USB, bluetooth of AUX). Helaas beschikken niet altijd alle bussen hierover en zal incidenteel een cd of portable speaker de enige optie zijn. Je vindt deze informatie via jouw profiel.

Doorgaans worden onze busreizen uitgevoerd met een touringcar. Dit zijn comfortabele bussen met toilet en een bagageruim. Uiteraard kan je in een touringcar muziek afspelen en een lekker drankje nuttigen. Organiseer je een eigen busreis? Dan kun je ook altijd met ons de mogelijkheid bespreken voor het inzetten van een echte partybus.

Een partybus kan besproken worden wanneer je een eigen busreis organiseert. In sommige gevallen kan het voor komen dat op jouw route een partybus staat ingedeeld, maar dit kun je dan vinden op de website van de desbetreffende busreis.

Wij presenteren 48 uur voor vertrek de definitieve route en vertrektijden. Je wordt hierover geïnformeerd via e-mail, tevens kun je deze informatie vinden via jouw profiel op de website. Raadpleeg altijd vlak voor vertrek de laatste reis informatie, het kan incidenteel voor komen dat er nog iets wijzigt. Urgente wijzigingen worden indien mogelijk ook nog persoonlijk doorgestuurd.

  1. Mag je roken in de bus?

Het is bij wet niet toegestaan om te roken in onze bussen. Het overtreden van deze regel kan leiden tot directe verwijdering uit de bus door chauffeur en/of busleider. Eventuele schade wordt op de overtreder verhaald. Op de meeste ritten is altijd een pauze waar ook voor de rokers ruimte is om te roken. Op korte ritten is een pauze niet nodig, wacht even tot je op locatie bent.

Het kan altijd voor komen dat we uit noodzaak een route en/of vertrektijden moeten wijzigen. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders wensen. Raadpleeg altijd voor vertrek de laatste reis informatie om op de hoogte te zijn van actuele routes en tijden! Je vindt deze informatie via jouw profiel op de website.

Dan mis je de bus en moet je iets anders regelen! Wij zijn niet verantwoordelijk voor jouw te laat komen. Mis je de bus omdat je te laat bent, om welke reden dan ook, dan is dat helaas jouw eigen probleem. Wij kunnen ons geen vertraging permitteren omdat jij te laat komt. Mocht een buschauffeur of busleider toch op jou willen wachten en hier komen extra kosten uit naar voren, dan zijn deze voor jouw rekening. Extra wachttijd kost namelijk geld! Er kunnen nooit rechten ontleend worden aan afspraken met busleiders of chauffeurs, die niet door ons zijn goedgekeurd.

Ik heb een vraag over mijn ticket(s)

Nee, je ontvangt GEEN busticket van ons. Controle is op naam middels een passagierslijst. Het kan zijn dat je je moet legitimeren in de bus, dus zorg dat je je te allen tijde kunt legitimeren. Controle wordt uitgevoerd door de chauffeur of busleider. 

Wij sturen uiterlijk 24 uur voor aanvang van het evenement de entreekaarten voor het festival. Dit doen we via de e-mail, check altijd je ongewenste e-mail, spambox of de reclamebox in Gmail als het ticket niet in je inbox zit. LET OP! Tickets kunnen ook buiten kantoortijden worden verstuurd.

Dit doen we via de e-mail, check altijd je ongewenste e-mail, spambox of de reclamebox in Gmail als het ticket niet in je inbox zit. LET OP! Tickets kunnen ook buiten kantoortijden worden verstuurd.

Het kan zijn dat je mobiele telefoon niet alle ontvangen tickets laat zien. Check daarom altijd even met je PC of laptop. Tevens is het ook mogelijk dat je tickets hebt geboekt over meerdere boekingen. Je ontvangt PER BOEKING een e-mail met tickets!!

Wij proberen de tickets uiterlijk 24 uur voor aanvang van het evenement te sturen. Echter kan het altijd voor komen dat er door welke reden dan ook vertraging ontstaat. Het kan dan zo maar zijn dat wij de tickets buiten kantoortijden nog moeten sturen. Geen stress, wij werken regelmatig buiten kantoortijden en doen er alles aan om jouw tickets tijdig te versturen.

Je hoeft tegenwoordig je tickets niet meer te printen, dus die stress kun je vergeten. Heb je 12 uur voor vertrek geen tickets ontvangen (maar wel op tijd betaald), stuur dan een bericht via de klantenservice. LET OP: Tickets moeten wel op tijd zijn betaald (uiterlijk 5 dagen voor het event). Heb je zelf te laat betaald dan moet je nu ook op ons wachten.

Nee, je hoeft tegenwoordig je tickets niet meer uit te printen. Dus denk aan het milieu en laat je ticket scannen vanaf je mobiele telefoon. TIP: Zet de helderheid van je telefoon op maximaal om het scannen sneller te laten verlopen! #NOPRINTSTRESS

Ik heb een vraag over Partybussen

We hebben partybussen in vele vormen en maten. Bij een gemiddelde partybus kun je denken aan speciaal licht en geluid en drankverkoop in de bus. Bij sommige partybussen is er een DJ set aanwezig of zelfs een DJ set voor buiten mogelijk. Sommige bussen zijn zelfs uitgerust met vlammenwerpers en rookmachines voor een feestje op de parkeerplaats. Je kunt het zo gek niet bedenken. Na het aanvragen voor het organiseren van je busreis kun je de mogelijkheden met jouw persoonlijke contactpersoon bespreken.

In de meeste partybussen mag je geen eigen drinken meenemen. Wil je weten of dit voor jouw specifieke busreis geld? Uiterlijk 12 uur voor de reis is deze informatie bekend op onze website.

In de partybussen is vrijwel altijd een drankverkoop aanwezig. Uiterlijk 12 uur van tevoren kun je op de website zien of er drankverkoop aanwezig is.

Je kunt bij de meeste partybussen niet pinnen. Het is hiervoor van belang dat je kleingeld meeneemt tijdens de busreis. In een enkele uitzondering kun je wel pinnen. Neem contact op met de klantenservice om te vragen of dit voor jouw specifieke partybus geldt.

De hoogte van een prijs hangt van vele factoren af. We maken daarom ook altijd een prijs op maat. Als je een busreis organiseert, overleggen we deze prijs van tevoren met je. Als je een bus boekt en er zit een partybustoeslag op, dan kun je dit op de website zien.

Een partybus heeft extra voorzieningen t.o.v. een standaard touringcar en daarnaast zijn partybussen erg schaars. Vervoerders rekenen daarom een hoger tarief.

Bij een partybus heb je altijd de extra taak om de drankverkoop te regelen. In de meeste gevallen ligt er een lijst in de bus waar iedereen zijn of haar gedronken drankjes op kan opschrijven. Aan het einde van de heen- en terugweg worden de drankjes afgerekend. Dit is de taak van de busleider.

We snappen dat als je geen eigen drank mee mag nemen, je erg benieuwd bent wat de prijzen in de bus zijn. De prijzen variëren per vervoerder. Over het algemeen liggen de prijzen voor de drankverkoop niet hoog. Zo betaal je vaak 2 euro voor een biertje. Let op dat dit wel verschilt per vervoerder. Voor specifieke informatie over de kosten in jouw bus, kun je contact opnemen met de klantenservice

In sommige partybussen is er een draaitafel standaard aanwezig, en in sommige kan deze op aanvraag meegegeven worden. Vraag naar de mogelijkheden bij jouw eigen contactpersoon na het aanvragen van jouw busreis.

Ik heb een vraag over mijn Entreeticket(s)

Uiterlijk 24 uur voor het evenement kun je jouw entreeticket van het evenement downloaden in jouw account op onze website. Log hier in om naar jouw account te gaan.

Uiterlijk 24 uur voor het evenement kun je jouw entreeticket van het evenement downloaden in jouw account op onze website. Log hier in om naar jouw account te gaan.

Het kan zijn dat je mobiele telefoon niet alle ontvangen tickets laat zien. Check daarom altijd even met je PC of laptop. Tevens is het ook mogelijk dat je tickets hebt geboekt over meerdere boekingen. Je ontvangt PER BOEKING een entreeticket!

Wij proberen de tickets uiterlijk 24 uur voor aanvang van het evenement beschikbaar te hebben om te downloaden. Echter kan het altijd voor komen dat er door welke reden dan ook vertraging ontstaat. Het kan dan zo, maar zijn dat wij de tickets buiten kantoortijden nog moeten uploaden. Geen stress, wij werken regelmatig buiten kantoortijden en doen er alles aan om jouw tickets tijdig bij jou te krijgen.

Je hoeft tegenwoordig je tickets niet meer te printen, dus die stress kun je vergeten. Heb je 12 uur voor vertrek geen tickets in jouw account staan(maar wel op tijd betaald), stuur dan een bericht via de klantenservice. LET OP: Tickets moeten wel op tijd zijn betaald (uiterlijk 5 dagen voor het event). Heb je zelf te laat betaald dan moet je nu ook op ons wachten.

Nee, je hoeft tegenwoordig je tickets niet meer uit te printen. Dus denk aan het milieu en laat je ticket scannen vanaf je mobiele telefoon. TIP: Zet de helderheid van je telefoon op maximaal om het scannen sneller te laten verlopen! #NOPRINTSTRESS

Ja, het is mogelijk om je entreeticket te verkopen via bijvoorbeeld ticketswap. Het is wel goed om te weten dat wij de entreetickets zelf pas in dezelfde week waar het evenement plaats vindt ontvangen vanuit de organisaties. Dus vragen of je je ticket eerder kunt ontvangen in verband met verkopen heeft helaas geen zin, want dit proces kunnen wij niet versnellen.

Dit is zeker mogelijk en gebeurt zelfs automatisch. Een entreeticket dient namelijk altijd afgenomen te worden, omdat deze worden ingekocht bij de organisatie van het evenement. Dus wanneer je je boeking annuleert in je account, zul je je entreeticket automatisch behouden.

Ik heb een vraag over busleiders

Een busleider is de schakel tussen ons en de passagiers en een ondersteuning voor de chauffeur. Denk hierbij aan het inchecken van alle passagiers, met onze handige online inchecklijst. Daarnaast draag je zorg voor het opruimen van de bus bij aankomst. Je hoeft dit uiteraard niet zelf te doen, maar er in ieder geval even op toezien dat men de bus netjes achterlaat. Daarnaast zorg je voor een leuk muziekje in de bus.

We hebben verder ook een handige en eenvoudige checklist en je krijgt van ons alle informatie die nodig is, uiteraard zijn wij tijdens de busreis bereikbaar mocht er iets zijn.

Dit is zeker mogelijk. Je kunt in je profiel aangeven dat je een voorkeur hebt om busleider te zijn. Ongeveer een week voor het evenement stellen we de busleiders aan en zullen we dus op de passagierslijst kijken of er passagiers zijn met de voorkeur om deze taak op zich te nemen. Let op: Bij voorkeur kiezen we iemand van de eerste opstapplaats!

Als busleider krijg je je eigen busticket vergoed (met een minimum van 33,-). De uitbetalingen vinden altijd plaats na het evenement, na het invullen van een evaluatieformulier.

De beloning kan worden uitgekeerd in cash, maar in sommige gevallen ook in een festivalticket. De beloning wordt binnen 10 werkdagen* na de busreis uitgekeerd. Voorwaarde is dat je als busleider onze evaluatie hebt ingevuld.

*Festivalticket ontvang je uiteraard voor het evenement en dit ontvang je ook alleen wanneer wij dit van tevoren met je hebben besproken en zal dan in plaats van de standaard busleider beloning zijn.

Men krijgt 48 uur van tevoren een reisinformatie mail waarin ook de naam + telefoonnummer van de busleider zal komen te staan. Dus enkel en alleen de mensen die bij jou in de bus zitten zullen deze informatie te zien krijgen. Dit is nodig zodat men jou kan contacten bij problemen onderweg of na het evenement. Mocht men vragen stellen rondom hun boeking kun je hun simpelweg doorverwijzen naar onze klantenservice.

Wees gerust: In de 15 jaar dat wij dit doen is er nog nooit misbruik gemaakt van het feit dat het telefoonnummer bekend is bij de medepassagiers. Mocht dit nou onverhoopt wel gebeuren, dan mag je dit direct bij ons melden en zullen wij dan ook streng tegen optreden!

Ja, het is mogelijk om je entreeticket te verkopen via bijvoorbeeld ticketswap. Het is wel goed om te weten dat wij de entreetickets zelf pas in dezelfde week waar het evenement plaats vindt ontvangen vanuit de organisaties. Dus vragen of je je ticket eerder kunt ontvangen in verband met verkopen heeft helaas geen zin, want dit proces kunnen wij niet versnellen.

Dit is zeker mogelijk en gebeurt zelfs automatisch. Een entreeticket dient namelijk altijd afgenomen te worden, omdat deze worden ingekocht bij de organisatie van het evenement. Dus wanneer je je boeking annuleert in je account, zul je je entreeticket automatisch behouden.

Ik heb een vraag over mijn account

Als jij gebruikt maakt van onze busreis willen wij graag weten wie er met ons meereist. Jouw contactgegevens zijn belangrijk voor ons zodat we je altijd kunnen bereiken omtrent jouw boeking of tijdens onze busreis. Daarnaast hebben we ook een superhandig portaal waarin je alle informatie omtrent je busreis kunt vinden.

Heb je in het verleden wellicht met een ander e-mailadres ingelogd of via de facebook inlog methode? Dit kan een oorzaak zijn. Mocht geen van beide het geval zijn, neem dan even contact met ons op via de klantenservice, zodat wij dit kunnen onderzoeken.

Is de boeking misschien gedaan met een ander e-mailadres, of heb je eerder ingelogd via de facebookmethode? Dit kan een oorzaak zijn. Mocht geen van beide het geval zijn, neem dan even contact met ons op via de klantenservice, zodat wij dit kunnen onderzoeken.

Ik heb een vraag over een busreis organiseren

Een busreis organiseren samen met Eleven Travel biedt veel voordelen. Zo nemen wij veel werk uit handen, denk aan het bijhouden van alle boekingen en betalingen. Tevens regelen we de gewenste bus voor jou op de gewenste tijden en opstapplaatsen. Tevens dragen wij alle (financiële) verantwoordelijkheden rondom de organisatie. Indien nodig proberen we jouw bus aan te vullen.

Het enige dat jij eigenlijk hoeft te doen is de busreis promoten en zoveel mogelijk vrienden en bekenden laten boeken. In ruil hiervoor krijg je een beloning die kan oplopen tot boven de € 100,00! Zo verdien je met jouw inzet een gratis busreis, festival en misschien nog wel meer!

Dit is afhankelijk van het aantal personen dat er met jou meegaan. Vul jij zelf een bus dan is deze alleen voor jou en jouw vrienden. Kun jij de bus voor de helft vullen dan zullen wij pogen de andere helft aan te vullen met een andere groep. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op een goedgevulde bus. Uiteraard doen we dit in overleg en zorgen we ervoor dat de bus geen gekke omwegen gaat maken! Weet dus wel dat je met een kleine groep geen eisen kunt stellen als dat niet mogelijk is. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Een dag voor aanvang van de busreis (meestal vrijdagmiddag), ontvang je van ons een e-mail met daarin alle documenten. Denk aan de passagierslijst om alle namen te controleren en een ritopdracht met alle gemaakte afspraken, contactgegevens en overige informatie.

Wil je wijzigingen aanbrengen aan jouw vertrektijden, neem dan even contact op met jouw contactpersoon. In overleg kijken we of dit mogelijk is. Iedereen uit de bus moet hier namelijk mee akkoord zijn.

LET OP! Het is niet mogelijk om vier dagen voorafgaand aan de busreis de vertrektijden te wijzigen. Dit omdat de vertrektijden dan definitief zijn en het niet meer mogelijk is dit nog te wijzigen. Alleen in zeer uitzonderlijke gevallen zullen we onderzoeken of er nog mogelijkheden zijn.

Wil je wijziging aanbrengen aan jouw route, neem dan even contact met ons op via de groepsapp of via onze klantenservice. In overleg kijken we of dit mogelijk is.

Natuurlijk mag je jouw busreis online promoten, graag zelfs! Het is de bedoeling dat jouw bus zo snel mogelijk gevuld is. Hoe eerder de bus vol zit, des te sneller we de busreis kunnen bevestigen. Natuurlijk is het ook goed voor jouw beloning!

In uitzonderlijke gevallen is het niet mogelijk om direct jouw busreis online te promoten, we zullen dit dan kenbaar maken. Denk hierbij aan preorders die wij alleen doen voor onze gasten.

Mocht je zelf niet voldoende mensen hebben dan kunnen wij vaak jouw bus aanvullen. Uiteraard is het wel de bedoeling dat jij zelf jouw bus probeert te vullen, maar mocht dit niet lukken proberen wij jou te helpen om samen de bus te vullen! Wij verwachten wel dat je hierin verantwoordelijkheid neemt en je best doet om zoveel mogelijk mensen te laten boeken.

Wij hanteren een vuistregel van maximaal 4 opstapplaatsen op de route. In overleg kunnen we natuurlijk uitzonderingen maken, dit alles in overleg met jou! Wij zullen adviseren daar waar nodig.

Uiteraard kan je een partybus organiseren. Wij zetten met grote regelmaat een partybus in. Wil je graag een partybus dan is het belangrijk dat je deze ruim op tijd aanvraagt, voor populaire evenementen moet dit zelfs maanden van tevoren, houd hier rekening mee.

Houd er ook rekening mee dat je voldoende mensen hebt, voor 20 personen is het lastig om een partybus te regelen, tenzij je wat dieper in de buidel wilt tasten of kan combineren met een andere groep!

Dit is afhankelijk van het aantal personen dat er met jou meegaan. Vul jij zelf een bus dan is deze alleen voor jou en jouw vrienden. Kun jij de bus voor de helft vullen dan zullen wij pogen de andere helft aan te vullen met een andere groep. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op een goedgevulde bus. Uiteraard doen we dit in overleg en zorgen we ervoor dat de bus geen gekke omwegen gaat maken! Weet dus wel dat je met een kleine groep geen eisen kunt stellen als dat niet mogelijk is. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Uiteraard doen we dit in overleg en zorgen we ervoor dat de bus geen gekke omwegen gaat maken! Je kan echter geen eisen stellen wanneer je jouw busreis zelf niet gevuld krijgt en wij hierin moeten ondersteunen om de busreis door te kunnen laten gaan. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Ja, dit kan je helemaal zelf bepalen. Uiteraard moet het wel mogelijk zijn. Als iets niet mogelijk is zullen we jou hierover adviseren. Samen komen we tot de juiste oplossing! Uiteraard kun je meer zelf bepalen als je met een grote groep bent en zelf een bus kunt vullen. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Ja, dit kan je helemaal zelf bepalen. Uiteraard moet het wel mogelijk zijn. Als iets niet mogelijk is zullen we jou hierover adviseren. Samen komen we tot de juiste oplossing! Uiteraard kun je meer zelf bepalen als je met een grote groep bent en zelf een bus kunt vullen. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Je kan vanaf 20 personen een eigen busreis organiseren. Dit houdt overigens niet in dat je bij 20 personen een bus krijgt voor jouw groep alleen. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op goedgevulde bussen. Wanneer je met een groep van 20 personen een eigen busreis organiseert en je krijgt en niet gevuld genoeg, dan zullen wij pogen de bus te combineren met een andere groep om zo de bus gezamenlijk te vullen.

Uiteraard doen we dit in overleg en zorgen we ervoor dat de bus geen gekke omwegen gaat maken! Je kan echter geen eisen stellen wanneer je jouw busreis zelf niet gevuld krijgt en wij hierin moeten ondersteunen om de busreis door te kunnen laten gaan. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Ja, het is mogelijk om een besloten busreis te organiseren. Je krijgt dan een code waarmee iedereen kan boeken. Dit is alleen mogelijk als je zelf een bus kunt vullen of je bereid bent om extra te betalen. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op goedgevulde bussen. Je kunt tijdens je aanvraag aangeven of je een open of besloten inschrijving wilt hanteren. Bij een goedgevulde bus moet je denken aan 40-50 personen.

Topper! Je kan een event aanvragen via eleventravel.nl/evenement-aanvragen/ Na het aanvragen zal jouw persoonlijke contactpersoon (op werkdagen) binnen 24 uur contact met jou opnemen.

 

Goede vraag! Bij een busreis organiseren komt natuurlijk wel het een en ander kijken. Gelukkig doen wij voor jou het meeste werk en ondersteun jij ons in de organisatie en promotie.

Allereerst doe je een aanvraag via eleventravel.nl/organiseren, de aanvraag komt bij ons binnen en wij nemen contact met jou op om jouw aanvraag te bespreken. Vervolgens gaan wij de busreis naar jouw wensen op de website zetten. Jij krijgt van ons een persoonlijke pagina. Deze pagina kan je verspreiden via Facebook, Whatsapp, Fax, Twitter, Instagram en per postduif.

Het is aan jou om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen voor jouw busreis boeken. Hoe meer mensen boeken, des te groter wordt ook jouw beloning 😉 Tijdens de organisatie houden we contact over de voortgang via Whatsapp.

Wanneer de busreis gaat beginnen ben jij onze busleider, bij het instappen controleer je iedereen op naam middels de passagierslijst die je van ons krijgt. Jij zorgt ervoor dat de busreis op rolletjes loopt en bent tevens de gangmaker in de bus. Mensen met vragen kunnen bij jou terecht, je draait een leuk muziekje en houdt contact met de chauffeur.

Bij aankomst op het festival vertel je de mensen dat ze alle rotzooi opruimen en hoe laat de bus waar weer vertrekt. Je maakt even een rondje door de bus met de chauffeur en gaat zelf lekker feesten! De terugweg doe je hetzelfde.

De week na de busreis nemen we weer contact met je op om de busreis te evalueren en keren we de verdiende beloning uit 😉

Als organisator van de busreis moet je zelf ook altijd een boeking doen en betalen! De beloning die je hebt verdiend volgt na evaluatie van de busreis. Wanneer je zelf geen ticket boekt, wordt er ook geen zitplaats voor jou bezet gehouden. Het is dus heel belangrijk dat je zelf ook even boekt.

Onze beloning is zeer transparant. Als organisator van een busreis krijg je standaard € 1,00 per persoon die via jou boekt. Per 10 personen krijg je nog € 1,00 extra. Dit komt neer op 11,00 per 10 personen. Zo kan jouw beloning al snel oplopen van € 75,00 tot wel boven de € 100,-. In sommig gevallen ontvang je in plaats van een geldbeloning een entreeticket of zelfs een combinatie. Ben je geïnteresseerd in welke beloning jou te wachten staat? Neem dan contact op via onze klantenservice, of wanneer je reeds een busreis organiseert via jouw eigen contactpersoon.

Goed om te weten: Ben je ook busleider tijdens jouw eigen georganiseerde busreis, dan krijg je ook nog eens jouw busticket vergoed, met een minimum van € 33,00!

De beloning kan worden uitgekeerd in cash, maar ook in een gratis busreis en/of een festivalticket. De beloning wordt binnen 10 werkdagen na de busreis uitgekeerd. Voorwaarde is dat je als busleider onze evaluatie hebt ingevuld.

De busreis moet winstgevend zijn om de beloning van € 1,00 per persoon uit te keren. Dit betekent een goed gevulde bus. Het is de bedoeling dat jij zelf jouw bus kunt vullen, mocht dit helaas toch niet lukken, dan kunnen wij in veel gevallen jouw bus ook aanvullen.

Uiteraard doen we dit altijd in overleg, echter kun je geen eisen stellen als je jouw eigen bus niet gevuld krijgt. Mochten wij jouw bus aanvullen dan gelden voor deze personen niet de beloning van € 1,00, aangezien jij deze personen niet hebt verworven.

Doorgaans worden onze busreizen uitgevoerd met een touringcar. Dit zijn comfortabele bussen met toilet en een bagageruim. Uiteraard kan je in een touringcar muziek afspelen en een lekker drankje nuttigen. Een partybus is in sommige gevallen ook bespreekbaar. Vraag naar de mogelijkheden bij jouw contactpersoon na het aanvragen van jouw eigen busreis.

Winkelwagen

Geen busreizen
Bustickets toegevoegd aan winkelwagen